متین وب هاست هاست متین وب هاست پشتیبانی سایت اهواز قالب سایت آمین
امروز : چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲ می باشد.
متین وب هاست

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: اجرای طرح بوم زمینه‌ساز رشد آموزشی، تربیتی در مدارس است

عملکرد مدارس

عملکرد مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ارزیابی مهم‌ترین محور کیفیت‌بخشی در اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم) است و این برنامه می تواند زمینه‌ رشد شاخص‌های تعلیم و تربیت را در مدارس فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری  دانش و انرژی ، کورش مودت  در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور با اعلام این خبر، اظهار کرد: برنامه ویژه بوم مدرسه بحثی نوین در کشور است. در این برنامه هر مدرسه، از دیگر مدارس متمایز می‌شود و هنر مدیریتی، ابتکارها و نوآوری‌های ذهنی مدیر در اداره مدرسه به منصه ظهور می‌رسد.

وی افزود: در راستای تحقق مدرسه محوری، در این برنامه ۶۰ ساعت از برنامه‌های پایه‌های چهارم تا نهم در طول سال به مدرسه واگذار می‌شود و در سال جاری که سومین سال اجرای آن است باید همه مدارس دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول در سطح استان این طرح را اجرایی کنند.

مودت با بیان اینکه هشت مدرسه در هر استان در یک فرایند علمی از سوی تیم علمی سازمان با کمک کارشناسان مربوطه در راستای اجرای این طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، بیان کرد: هدف اصلی از این ارزیابی، ارزیابی از خود برنامه و اصلاح ضعف‌های آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: آگاهی مدیر و کارکنان از مفاد و رویکرد شیوه‌نامه، مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان در اجرای برنامه، مشارکت نهادهای محلی در تدوین و اجرای برنامه، انجام نیازسنجی و تعیین اولویت موضوعات و مهارت‌های آموزش و خلاقیت در مدیریت زمان اجرای برنامه برخی از شاخص‌های ارزیابی از عملکرد مدارس در اجرای برنامه ویژه مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: آگاهی مدیر و کارکنان از مفاد و رویکرد شیوه‌نامه، مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان در اجرای برنامه، مشارکت نهادهای محلی در تدوین و اجرای برنامه، انجام نیازسنجی و تعیین اولویت موضوعات و مهارت‌های آموزش و خلاقیت در مدیریت زمان اجرای برنامه برخی از شاخص‌های ارزیابی از عملکرد مدارس در اجرای برنامه ویژه مدرسه است.مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: آگاهی مدیر و کارکنان از مفاد و رویکرد شیوه‌نامه، مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان در اجرای برنامه، مشارکت نهادهای محلی در تدوین و اجرای برنامه، انجام نیازسنجی و تعیین اولویت موضوعات و مهارت‌های آموزش و خلاقیت در مدیریت زمان اجرای برنامه برخی از شاخص‌های ارزیابی از عملکرد مدارس در اجرای برنامه ویژه مدرسه است.

آخرین مطالب